Day 20, MoM: Master of Multitasking!

14 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Moederdag 2023: heerlijk uitslapen, ontbijt op bed en overladen worden met liefde!

Werkelijkheid: wakker worden van Teun om 5.30 die naast mij ligt en Hans is verdwenen en ligt in zijn bed. Jet en Hans slapen uit, ik probeer Teun stil te houden, krijg wel lekker knuffels en kusjes van hem en al gauw sta ik als eerste in de keuken om thee te zetten. Het ontbijt werd meloen en een banaan, de rest was op ;-)

Als de Zwanen wakker zijn, beginnen ze de dag met een plons in het zwembad. Teun wilt er niet meer uit en na een uur, is hij klaar voor de douche. Het is vandaag bewolkt, al voel je de zon wel schijnen. We gaan op pad naar Landhuis Daniel.

Mothersday Landhaus Daniel

Daar is vandaag een lokale moederdag markt, waar locals allemaal zelf gemaakte dingen verkopen.

Mothersmarket Landhaus Daniel

Altijd leuk om te kijken en de gun factor is hoog, dus we kopen een natuurlijke muggenspray en nog wat dingen.

Selfmade fish

Via een kijkje bij Daaibooi beach, de flamingo's bij Willywood en een korte boodschappenstop, rijden we naar huis. Snel alles uitladen en dan op naar Bliss The Berry waar Hans een moederdag lunch geregeld heeft (ineens is daar toch die liefde). Super lief van ze en het is allemaal heerlijk!

Surprise lunchTasty good

Jet heeft een houten bordje voor mij gemaakt tijdens het brusjes programma en Hans heeft er ook 1 gemaakt, hahaha.

Presents <3

De middag blijven we thuis, zwemmen we en doen we allemaal heel relaxed. Het is nog steeds bewolkt maar wel lekker. We facetimen met Koen en Bregje, eindelijk na bijna 3 weken lukt dat een keertje! En om 16.15 stappen we in de auto en rijden naar Jan Thiel, we hebben een missie, een foto maken op het Curacao bankje!

Mission completedThe famous bench

Nog nooit gezien, omdat wij altijd huizen aan het kijken zijn en dan het bankje missen. Missie geslaagd, huizen kijken ook (nee niet om te gaan wonen, gewoon voor de leuk) en door naar Villapark Zuurzak waar we uitgenodigd zijn voor pasta Marsalla bij Toni, Burk, Finn & Leon.

Pasta night at ZuurzakBananentree

Teun is vrienden met de hond, die 2 moeten we regelmatig uit elkaar halen voor het lik/tong festijn, Leon is gek op Teun en moeten we ook regelmatig van Teun losmaken, omdat hij veel te sterk is en Teun bijna plet. Dan is Jet er ook nog, die het gezellig heeft met Finn, mits Leon haar niet wilt knuffelen of op de foto wilt zetten. Kortom, reuze gezellig, heerlijk eten en veel te laat thuis!

FriendsBest bananen bread ever

1. Miep Heij:
    15 mei 2023
    Toch een beetje moederdag
  2. Bregje:
    15 mei 2023
    Zo blij dat jullie "ons" bankje nog hebben gevonden🤪