Day 20, Mothers Day & Good Bye

9 mei 2022 - Noordwijk, Nederland

Om 6.00 zijn we al wakker en dat terwijl we kunnen uitslapen! Als we rond 6.30 getoeter horen sprinten Jet en ik naar het balkon kunnen we nog net de brabo ‘s uitzwaaien die een dag naar Klein Curaçao gaan.

Wij doen rustig aan, Hans & ik maken een korte ochtend duik in zee(veel te weinig gedaan dit keer) en we maken een begin met het inpakken. We willen 1 koffer hier achterlaten waar de luiers etc in zaten, dus we hebben een uitdaging.
Een beetje jammer dat ik zelf moet zeggen dat het Moederdag is, de liefde lijkt ver te zoeken deze ochtend doordat iedereen niet in opperbeste stemming is nu we weer naar huis gaan.

Om 9.00 komt Jarno van “Emma Rentals” de auto ophalen. Een aanrader als je een auto wilt huren op Curaçao. Ze leveren de auto voor je verblijf af, halen hem daar ook weer op en hebben een goede prijs. Ricarda komt met haar man mee. Zij heeft 10 jaar bij het cdtc gewerkt en is sinds kort daar gestopt en werkt nu oa bij haar man, omdat Rick & Jarno het niet meer samen aankonden (kijk toch weer dat punt dat mannen het zonder de vrouwen niet redden😜). Zo leuk dat het bedrijf goed loopt, echt een gun factor! We kletsen nog even en wat jammer dat zij weg is bij het cdtc, ook weer zo’n leukerd!

Be Blissed 💗

Wij lopen meteen door naar Bliss the Berry, het is megadruk door Moederdag, dus kunnen niet zitten. Dan nemen we gewoon die heerlijke smoothie to go mee! Als de leuke eigenaar ons ziet, krijg ik nog een afscheidszoen (Bregje gaat nu jaloers zijn).

Bliss it is

Op een rustig plekje aan het strand drinken we smoothies op en lopen langs het strand naar huis.

Smoothie timeSee You again

Tijd voor ontspanning en een duik. Het is gezellig aan het zwembad en Teun geniet. Jet heeft enige overtuigingskracht nodig om een duik te nemen. Deze dag dag lijkt alles lastig voor haar, die heeft al heimwee voor we vertrokken zijn!

Another last swim

Als de zon te heet wordt gaan we de rest inpakken en is het grootste gedeelte klaar voor we gaan lunchen bij Hemingway. Laatste keer met de voetjes in het zand eten hier.

Nog een keer zwemmen, dan douchen, omkleden(die broek lijkt ineens een maat kleiner te vallen😅) en de koffers dicht doen. Nog niet alle koffers waren dicht en het busje was er al (een half uur te vroeg)😳 Met een koffer minder terug is het even passen en meten🙈 Ondertussen belt de receptie dat de taxi er is, met klotsende oksels, zweet op m’n bovenlip, losse tas extra en een Teun zonder schoenen want z’n sokken zijn ingepakt en die schoenen wilt hij zonder sokken niet aan, stort ik mijzelf in het taxibusje. Er vanuit gaande dat we de enige zijn want het past niet meer met alle bagage van ons, klappen we onder het rijden een koffer open opzoek naar de sokken die klaar lagen maar door de haast ineens in de koffer zaten. Gelukkig vinden we ze snel! Dit hele gebeuren zorgt er wel voor dat in niet zo emotioneel ben als we wegrijden.  We horen we dat we nog een stel moeten ophalen en daarna nog 1 (normaal alleen CDTC gezinnen, maar ze hebben een andere taxi ingezet). Met een vol gepropt mini busje komen we op Hato AirPort  aan. Wat is het hier druk!  In de rij worden we er snel uit gepikt en krijgen we assistentie. Deze dame loodst ons langs elke rij(en dat zijn er veel en lange) en zo staan we voor we het weten bij de gate, zien we Max winnen en mogen we als eerste aan boord. Teun loopt meteen de business class in, ja daar zouden we allemaal wel willen liggen, maar helaas moeten wij de andere kant op. Teun en jet vallen na een half uur allebei in slaap.

Sleeping Teun

Na een goede vlucht waarin ik mij de ene keer in een S vorm, dan weer in een 2 of gewoon een kussen ben voor beide mini zwanen en ik in een kromme I zit, komen we toch nog aardig relaxed aan. In een recordtijd van maar 8,5 uur!

Sunset

Buurvriend Marcie staat klaar om ons op te halen. Teun is blij als hij de auto ziet en in zijn eigen stoeltje zit. Hij vraagt meteen om Opa & Oma! We zijn snel thuis en wat een heerlijkheid dat de zon dan schijnt, dat maakt het thuiskomen een stuk prettiger.

Het was een toptijd, met veel mooie herinneringen, veel gezelligheid en veel ontroerende momenten, we kunnen niet wachten om weer terug te gaan🐬

Bedankt voor alle leuke, lieve & grappige reacties! Het was teveel om iedereen, naast het blog schrijven, ook nog te antwoorden, maar alles is gelezen❤️

Dikke kus de Zwaantjes & Me.

1. Ellen-Noor:
    9 mei 2022
    Welkom thuis!! Jullie hebben weer een koffer vol mooie herinneringen gemaakt.❤️😘🤗
  2. Nita:
    9 mei 2022
    Nou een koffer minder begreep ik 😉. Toch fijn dat jullie er weer zijn en hopen dat Teun alles wat die geleerd heeft in de praktijk gaat brengen. Welkom thuis!
  3. Bregje:
    9 mei 2022
    Ja zeg....jij wel een kus😳
    Nu ben ik echt jaloers. Moet ik toch nog even langs, haha.
    En wat een stress met de koffers... wij hebben er al bijna 2 ingepakt. Maar genieten ook tussendoor. Missen jullie😘
  4. Martin de Munck:
    9 mei 2022
    Dank voor je mooie verhalen!
  5. Simone Van Drunen:
    9 mei 2022
    Fijn dat jullie veilig thuis zijn! Met veel mooie herinneringen rijker!
  6. Martine:
    9 mei 2022
    Prachtige verhalen van jullie mooie tijd hier. We hebben weer van jullie alle vier enorm genoten! Ik mis jullie nu al.... Heel veel liefs van ons!
  7. Jobine:
    9 mei 2022
    Genoten van je verhalen. En ik begrijp heel goed dat je snel terug wilt. Het klinkt allemaal fantastisch!
  8. Riëlle:
    11 mei 2022
    Lieve Christol, bedankt dat je dit met ons wilde delen. Mooi om te lezen en meegenomen te worden in deze bijzondere periode. Koester alle mooie herinneringen! 💛😘