Dag 15: Suppen

31 oktober 2019 - Captain Cook, Hawaii, Verenigde Staten

Vandaag is Marlien er niet, maar ze appt als er dolfijnen berichten komen. Als vroeg gaan we op pad naar de eerste baai, daar zien we niks. Dan gaan we naar Hookena en komen we Elke tegen en kletsen we bij. Zij heeft ook nog geen dolfijnen gezien. Gister was ze hier ook en de dolfijnen ook! Door het slechte bereik, was het bericht niet doorgekomen. Balen, maar hopelijk zien we ze vandaag.

Suppen

Het is heerlijk ook het strand, rustig en de sfeer is goed. Hans gaat suppen, Jet is aan het bodyboarden en Teun speelt lekker. Teun laat steeds duidelijker merken wat hij wilt. Ook nu geeft hij aan naar het water te willen.

Men talkGirls only

We spelen in het water en als hij Hans met het board ziet, wilt hij maar 1 ding: op dat board mee. Hij gaat mee op het board en Jet en ik snorkelen er achteraan. Midden in de baai, wilt hij van de plank af en heeft hij enorme lol in de zee. We zien geen dolfijnen, maar het water heeft wat speciaals. Zo spelen we een hele tijd daar in de zee en besluiten dan zonder een dolfijn gezien te hebben naar de kant te gaan. Rond de middag is het mooi geweest en gaan we via de smoothie stand, richting huis.

Time to relaxTumbs upSmoothies again

Onderweg scoren we nog het beste bananenbread vd wereld en dan rijden we via onze baai even naar huis om de plank terug te brengen. Ook bij ons geen dolfijnen en als we later wederom de andere baai checken heeft nog niemand ze gezien vandaag.

Jet zou graag nog een keer naar het Hilton willen om te zwemmen, dat vinden we even te ver om nu nog te doen, maar we gaan een kijkje nemen bij het Sheraton hotel en daar hebben ze ook een fijn zwembad om nog even een duik te nemen. Ook Teun geniet hier weer met volle teugen.

Sheraton poolZwanen Swim

We besluiten om meteen even wat te gaan eten op terugweg bij Annie’s. Onder het eten vraagt Jet of dit nu onze leukste vakantie is geweest. We hebben zoveel leuke reisjes gemaakt, maar wat bijzonder van deze reis is, dat het de kwaliteit van het hele gezin te goede komt en Teun niet op de voorgrond staat. Het heeft ons mooie plannen opgeleverd samen met Marlien en daar kijken we enorm naar uit. Wat ons ook opvalt is dat Jet zo enorm ontspannen is, veel relaxter en haar boosheid lijkt verdwenen. En ook zij is enorm bezig met de plannen die we hebben.

De magie van het eiland en de dolfijnen zit in ons!

Another SunsetDriving Home with Sunset