Dag 18: Santa Monica

3 november 2019 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Wat slapen we heerlijk na een nacht zonder muggen, haha. Ook is iedereen moe en worden we pas om 9.00 wakker. Het hotel heeft een verwarmd buitenzwembad, dus die zoeken we op. Teun en Jet hebben het reuze naar hun zin het het water, alleen eruit gaan is een stuk kouder als in Hawaii. Na het zwemmen, maken we alles klaar en eten we beneden even iets. Dan geven de bagage af en gaan we met een Uber naar de pier in Santa Monica.

End of The Pier

Het is hier mega druk, ik moet echt even schakelen van de Island Spirit naar dit drukke LA.

Police car

We maken een ritje in het reuzenrad en dat werkt rustgevend met prachtig uitzicht. Jet heeft geteld en het waren wel 10 rondjes!

On the pierKust van LASanta Monica beachJet in The FerrieswheelHigh in The Sky

Het is inmiddels al middag en we zoeken Santa Monica Place op.

Broadway streetSanta Monica

Jaren geleden al eens geweest en leuk om weer een keer te zijn.

Santa Monica PlaceCarlo’s Bake Shop

Na een paar winkels en wat te hebben gespeeld, gaan we eten bij The CheeseCake Factory. Heerlijk eten altijd daar en voor ons allemaal een lekkere maaltijd.

Disney Store

Nog even naar de Disney Store waar Jet eindelijk haar eigen dollars gaat besteden en dan weer een Uber naar ons hotel. We kleden ons om, laatste spullen in de koffer en dan naar het vliegveld met de shuttlebus. Alles verloopt vlot en om 8.00 zitten we in het vliegtuig klaar voor vertrek. Via Londen vliegen we terug naar huis, waar we zondag om 18.50 landen.

London Heathrow

De rest vd foto’s en dolfijnen beelden volgen nog als we thuis zijn, want er zijn nog zulke mooie dolfijnen beelden! Oja en het plan, daar zal ik ook nog over schrijven.

1. Loes:
    3 november 2019
    Wat een ervaringen in een reis. Een super mooi afscheid van de dolfijnen op de laatste dag.
    Ik ben benieuwd naar alle plannen.
    Goede reis.
    Tot snel