Day 23, Bolsa!

12 mei 2024 - Cozumel, Mexico

Deze zonnige moederdag begon al vroeg. Teun was 6.00 wakker omdat hij kletsnat was, maar het lukte hem daarna niet meer om in slaap te komen en mij ook niet meer. Ik kreeg een leuke bolsa (eigenlijk niet te geloven aangezien Hans allergies is voor tassen en vind dat we die genoeg in huis hebben), maar dit Mexicaanse tasje hadden hij een Jet toch samen gehaald ;-)

Jet en ik hadden om 10.00 een manicure bij de Spa, we hadden nog spa credits dus leuk om samen te doen. Allebei een roze kleur uitgezocht en een half uur later, zagen onze handen er weer keurig uit, al duurde die keurige nagellak niet voor lang, want binnen 5 minuten had ik alweer beschadigingen. De mannen lagen al uren in het zwembad, dus doken we er bij. Zie de glimlach op Teun z'n gezicht als hij Jet onder water duwt (en nee dat doet hij niet heel zachtjes).

When you put down your big sis

Als hij de dolfijn onder duwde ging ze bubbels maken, dus Jet besloot dat ook maar na te doen. Hans en ik zagen onze kans om samen een  paddle board tripje te maken in zee. We waren de zee nog niet in of er lagen ook 2 mini zwanen in. Teun dan maar mee op het board van Hans. Bij het andere plateau pikte Jet hem weer op en konden wij nog even door. Toen we terug kwamen zaten ze samen te genieten van een pizza. En kregen alle moeders een kleurrijk drankje aangeboden voor moederdag!

Terug in het zwembad begon er een goede band te spelen en swingend lagen, zaten en stonden we in het zwembad.

Voor verkoeling zochten we onze kamer op en na wat relaxen en lezen in de hangmat, hebben we alvast de koffers ingepakt. Morgennacht vliegen we terug helaas. We hebben eerst nog de ochtend op Cozumel, dan nemen we de ferry en gaan naar het hotel waar we zaten in Playa del Carmen (zelfde keten) waar we gebruik mogen maken van alles en daar dan late lunch doen en worden opgehaald voor transfer naar vliegveld.

Macy appt nog of we even kunnen knuffelen voor het afscheid, haar vriendin Ana pikt haar op en dan rijden ze langs. Jet en ik staan al buiten te wachten vlak bij het dolfijncentrum en voor het eerst zie ik Macy zonder zwemkleding aan!

Macy & Jet

Als we staan te kletsen komen Tracey en Christy langs die komende week gaan helpen, dus die kunnen we ook meteen gedag zeggen. Lastig om Macy gedag te zeggen en pas volgend jaar weer te zien, maar goed wie weet besluiten we ineens even naar Texas te gaan!

Dolphinaris

De dolfijnweken voor volgend jaar staan vast, de plannen om de website te vernieuwen en met een Nederlandse knop erop te maken zijn er ook (www.thedolphinexperience.com), kortom zoals het er nu uit ziet, zitten wij de komende jaren eind april/begin mei hier op Cozumel <3

3 dolphin ladies

Jet kiest om de laatste keer bij de Italiaan te eten en we nemen afscheid van Victoria onze favoriete camirera, Marahi en nog een aantal, waarvan Martha ook met tranen in haar ogen stond (zelfs Teun gaan ze missen na al zijn streken).

VictoriaMartha

Langzaam druppelen alle foto's binnen van met de dolfijnen, die zal ik ook nog delen komende dagen!