Day 1, Yesss finally!

20 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Wat er aan vooraf ging: Afgelopen mei zouden we voor de 2de keer naar Curaçao afreizen voor de dolfijntherapie, maar Corona gooide de plannen om. Door alle verschoven therapieën, kwamen wij uit in deze periode. En kregen wij verlof vd leerplichtambtenaar. Aan Teun vertelde we af en toe we gaan weer naar Nubia, maar het kwam pas echt in zicht toen we tijdens de persconferentie 2 weken terug hoorde dat Curaçao open bleef als veilig land! De laatste hobbel was nog de PCR (COVID test). Maandag de test gedaan, maar de uitslag bleef uit. De avond voor vertrek, konden we dan eindelijk echt juichen toen de uitslag binnenkwam: “Teun we gaan morgen met het vliegtuig naar Nubia!”

Donderdag 19/11, Yesss finally! Op Schiphol verliep alles vlot en was het rustig. Teun liep met z’n koffertje rond en het deed mij terugdenken aan de vorige keer toen we heen gingen omdat hij niet kon lopen en zie hem nu dan gaan!

Yess we gaan

De vlucht verliep prima, Teun deed het super, zat bijna 10 uur in z’n stoel en heeft bijna niet gemopperd. Het dalen vond hij hilarisch, heel hard lachen met elke wolk waar we doorheen vlogen. Jet daarin tegen werd ziek en had een aantal zakjes nodig ;-)

Sky high

Wat heerlijk als je dan de warmte instapt! Het CDTC busje stond al te wachten en bracht ons naar onze accommodatie. We zitten in het prachtige Palms & Pools resort met uitzicht op de dolfijnen van het CDTC. Ons terras grenst aan het zwembad, nadat we een rondleiding hadden gekregen, hebben we de zwemspullen gepakt en even een duik genomen. Daar knapte we allemaal van op, want van zo’n reis takel je toch een beetje af.

First DiveSwimming

Daarna nog even gegeten bij ons vertrouwde restaurantje Hemingway. Teun was er helemaal klaar mee en viel in slaap. Kort avondje want ook wij waren op.

Sunset

1. Rein en Berty:
    20 november 2020
    O wat heerlijk, fijn dat alles op Jet haar spugen na goed is verlopen. Als je Teun dan ziet met zijn koffer is het echt een grote vent geworden. Nu hopen dat deze reis jullie ook veel goeds zal brengen. Rein had al gezien dat jullie iets later vertrokken waren. Nu mogen jullie heerlijk gaan genieten van de 🐬🐬 en van elkaar.🥰
  2. Koen:
    20 november 2020
    Gaaf! Genieten en heel veel succes met de therapie. Doe ze de groeten daar van ons.
  3. Bregje:
    20 november 2020
    Heerlijk!!! Nu weer genieten, voetjes in t zand en ons missen🤣😘
  4. Karen:
    Genieten nu!!
  5. Francien Hoekstra:
    Oh liefies, wat fijn! Geniet 💋
  6. Marijke De Roode:
    20 november 2020
    Wat heerlijk!! Geniet ervan! Dat het Teun maar weer veel nieuwe stappen mag brengen!
  7. Wendy:
    20 november 2020
    Wauw wat fijn voor jullie dat jullie nu dan eindelijk toch naar Curaçao konden afreizen. Heel veel succes en plezier Teun! En wat leuk om de blog van jullie belevenissen weer te mogen volgen. 💋
  8. Caroline:
    20 november 2020
    Eindelijk is het weer zo ver. Lekker genieten.
  9. Sandra Blijleven:
    20 november 2020
    Helemaal top. En ik ga jullie avonturen weer lezen. Zal het mats nog vertellen dan kan hij met jet app en
  10. Yolanda vd berg:
    20 november 2020
    lieve zwaantjes, wat heerlijk dat jullie weer op avontuur mochten.. heel veel plezier en genieten maar xxx
  11. CATHARINA:
    20 november 2020
    Geweldig dat het toch eindelijk gelukt is. Het ziet er weer prachtig uit. Geniet er van. 💚🤗👍🏻
  12. Dieuwertje:
    Kippenvel al over💙
  13. Hester:
    20 november 2020
    Hoe fijn? Heeeeeel fijn!!
  14. Esther:
    20 november 2020
    Oh, wat heerlijk. Lekker in de warmte en zwemmen. Nu heerlijk even genieten en hopelijk goed ontwikkelen met Teun. Jake wil graag de foto’s volgen. Dikke knuffel van ons. X
  15. Simone:
    20 november 2020
    Eindelijk! Nu lekker loslaten en geniet van alles! Heel veel succes!!!
  16. Sanny:
    21 november 2020
    Ga dit prachtige avontuur weer op de voet volgen.Laat het weer een groot succes zijn met nieuwe hoogtepunten voor jullie allemaal.Dikke kus Sanny