Day 3, Otrobanda

22 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vanmorgen zaten we alweer een uurtje later in de woonkamer en een stuk meer uitgerust. De mannen gingen voor het ontbijt al de zee.

Under the sea

De meiden hadden het druk met het blog schrijven en huiswerk maken. Daarna gezwommen in het zwembad en uitgebreid ontbeten op het terras. Echt een geniet momentje om zo de dag te starten!

Jet & Hans kwamen met het idee om naar Willemstad te gaan vandaag. Dat hebben we dan ook gedaan! We zagen de (lege) cruiseschepen liggen, wat zijn die toch groot als je er voor staat.

Cruise boat

Jet had een missie en die slaagde, ze vond een paar cadeautjes voor degene die ze in haar hoofd had, waarbij er met zorg iets voor haar meester werd uitgezocht, want die had haar een werkboek meegegeven in thema Curaçao en dat vond ze zo lief van hem, dat ze meteen al besloot iets voor hem te kopen. Ons prima vermaakt in Otrobanda en natuurlijk ook de Pontjesbrug over.

Pontjesbrug

Alles is al versierd met kerst, ziet er leuk uit. Wij vinden het rustig overal, wat een verschil met vorige keer.

WillemstadHearts

Voordat we naar de auto gingen was het waterpret bij het fontijnenplein. Dat vond Teun een feest!

Jet FonteinTeun Fontein

Met een omweg langs het fort, kwamen we thuis en hebben we de rest vd middag gezwommen en genoten van het zijn op deze plek❤️

Bij het restaurant kwamen we Patrick tegen met z’n vrouw. Die kon Teun alleen maar van foto’s dus het was leuk om elkaar te ontmoeten. Even gekletst en daarna lekker gegeten op het strand.

Dinertime

Teun was erg moe, eenmaal thuis viel hij meteen in slaap en z’n zus ook😉

1. Ellen-Noor:
    Het klinkt heerlijk. Geniet ze! Xxx
  2. Dieuwertje:
    22 november 2020
    Wat een goddelijke heerlijkheid.
  3. Wilma Drunen:
    22 november 2020
    Heerlijk om te lezen wij weten hoe heerlijk het is om in het appartement te verblijven. Hebben jullie het mooie koraal bij het strandje al gezien en de prachtige vissen die daar zwemmen!
  4. Henny:
    22 november 2020
    Geniet van de vakantie. Ben benieuwd naar de verhalen en de foto's
  5. Krista:
    22 november 2020
    Leuk dat je weer schrijft Chris! Kunnen we het mooi weer volgen. Wel heel apart dat het zo rustig is, denk ik. Maar ook prima.
    Ik ben nog erg benieuwd waar de therapie zich deze keer op richt! Of deze keer niet zo specifiek te benoemen?
    Geniet van deze bijzondere tijd Zwaantjes 🦢🦢🦢🦢
    Xx kris
  6. Nicole:
    23 november 2020
    Wat heerlijk om jullie avonturen weer te mogen lezen Chris ! Geniet ervan en heel veel plezier ..
    Kussss Nicole💋