Day 8, Reunited again

27 november 2020 - CuraƧao, Nederlandse Antillen

We worden wakker en zien dat het flink aan het regenen isšŸ˜³ Teun heeft een hekel aan aankleden, maar op het moment dat ik tegen hem zeg ā€œ kom Teun je shirt aan, we gaan naar Nubiaā€ komt hij meteen naar mij toe! Hij heeft er zin in.Ā

Gelukkig is het droog als we naar het CDTC lopen en de zon breekt door. Daar staat een verassing op Teun te wachten, Talina is verkouden en moet zich laten testen en daarom krijgt Teun Patrick vandaag!

Ze gaan met zā€™n allen binnen werken en we horen vrolijke geluiden. Teun komt weer tussen de 2 stokken naar buitengelopen en zo lopen ze naar beneden. We gaan kijken en Teun is elke keer weer zo blij als hij op het dok zit en Nubia ziet bij de start vd sessie.

Back on dockGoodmorning Nubia

Eerst gaat Christien met Teun in het water en na een paar rondes Patrick. Dit doet ons denken aan vorige keer, toen Patrick elke dag met hem in het water lag. Mooi om ze weer samen te zien, Reunited againšŸ’™

T,P,NAHHHH NubiaReunited again

We horen Teun veel blije geluiden maken en als hij langs zwemt met Nubia roept hij nog even gedag. Een heerlijke sessie om naar te kijken! Alleen Jet vind het saai om te kijken, nu ze gister op het dok heeft gezeten is dat natuurlijk veel leukeršŸ˜‰

Working with Christien

Ā Christien werkt op het dok met Teun en de 2de waterronde doet Patrick ook.

Crazy tongueFeets on the noseHigh Five friendLook, Nubia jumps

Als ze klaar zijn, zien we Teun tussen zijn team teruglopen. Vorige keer kon hij nog niet lopen en ging hij op de arm van Patrick terug en zie hem nu dan stoer lopen in zā€™n wetsuitje!

Bij de evaluatie krijgen we te horen dat het opviel hoe geconcentreerd hij was tijdens het werken en zijn enthousiasme. Hij luisterde goed en deed alle oefeningen goed mee op het dok. Ook Patrick vond het leuk om het verschil van Teun te zien.Ā

Jet gaat naar het siblings programma en wij kletsen nog even na met de ouders van het andere kindje.

Junef & Teun

Als het begint te regenen, gaan we het Sea Aquarium binnen en bekijken daar de dolfijnenshow die net bezig is.Ā

Zodra de regen stopt, gaan we naar huis, halen boodschappen en pikken Jet weer op. Regen, lunchen, zwemmen en dan terug naar het CDTC. Wij gaan naar de workshop over de dolfijnen!Ā TrainsterĀ Jennifer geeft deze en Jet & ik vinden het allemaal interessant en leuk om te horen.

Als we klaar zijn, gaat Jet met Patrick en Christien mee. Ze hebben gevraagd of zij ā€œproef patiĆ«ntā€ wilt zijn, zodat Christien kan oefenen. Christien werkt er nog niet zolang en zo kan zij de watertijd oefenen met Jet als ā€œpatiĆ«ntā€. Ā Jet doet dit natuurlijk erg graag, omdat ze dan weer met de dolfijnen in het water ligt! Als we haar einde middag ophalen heeft ze een leuke tijd gehad. Ze mocht zelfsĀ met Bonnie & Chabalita zwemmen, dus nu heeft ze al met alle vrouwtjes gezwommen. Ze mocht ze een knuffel geven, dansen en allemaal andere dingen. Het zwemmen met Christien (en Patrick) was leuk en ze had weer een top dag zo!Ā

Teun heeft het nodig om vroeg te gaan slapen als hij overdag niet slaapt, dus besluiten we als we Jet hebben opgehaald, om maar meteen naar een restaurant te gaan. Gelukkig zitten we overdekt, want wederom komt het met bakken uit de lucht. We zijn op tijd thuis en Teun valt meteen is slaap. Deze dag was een drukke CDTC dag, maar ook weer zeer geslaagd!

Fotoā€™s

1. Miep:
    27 november 2020
    Een top dag voor jullie
    Zo fijn te lezen
    Dikke kus
  2. Simone Van Drunen:
    28 november 2020
    Gaaf hoor, en wat gaaf voor jet dat er toch een leuk groepje is en ze proef patiƫnt mocht zijn!