Day 16, Goodbye Nubia

5 december 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag begint de dag dan toch een beetje met een gek gevoel. De laatste therapiedag! Nu hij zo lekker bezig is, wil je helemaal niet stoppen, maar gewoon doorgaan. Teun heeft er net als elke dag weer zin in en staat al klaar bij de deur om naar binnen te gaan. Vandaag is Christien weer beter. Ze gaan binnen aan de slag op de trilplaat met klanken en Teun doet zegt alles na.

There he goes againStarting last session

Dan op naar Nubia die al samen met Bonny zit te wachten! Alles is nu speciaal, de laatste keer het water in bij Nubia. We kunnen weer van dichtbij de therapie zien en Teun geniet volop.

Best therapie everLast tongueNose with feetsRing timeSwimming with TalinaLast jump

Op het dok zijn ze veel bezig met zijn mond en fijne motoriek. Nog een keer het water in met Nubia en dan de laatste kus en knuffel voor zijn grote dolfijnen vriendin, ze nemen uitgebreid afscheid van elkaar.

Thanks Nubia

Op het dok wordt er nog druk gezwaaid naar Nubia en dan is het klaar. Goodbye Nubia🐬 Pfft wat een moment, de tissues zijn niet aan te slepen 😉

Waving to Nubia

Bij de evaluatie staan de pepernoten klaar, toch een beetje sinterklaas gevoel zo! Ze zijn alle 3 heel positief over de vorderingen van Teun en hebben van hem genoten. We bespreken de laatste dingen en delen de cadeautjes voor iedereen uit. Teun krijgt een mooi fotoboekje en een film van zijn therapietijd! Ook nu weer een top team van mensen & dolfijnen om Teun heen, dankbaar nemen we afscheid van iedereen.

Thanks to team TeunKisses

Jet gaat nog naar het brusjes programma met Finn en ik ga naar Dolphins Suite waar ik een privé sessie Wata Flo heb geboekt bij Talina. Het is een fantastische ervaring, ik voel me net een zeemeermin. Heerlijk en volledig vrij voel ik mij daarna! Ook dit bespreken we na en als we klaar zijn komt Danny ook langs, want ze willen nog even ons mooie huis zien hier. Heel gezellig en we hebben genoeg gespreksstof.

De middag houden we rustig, we hebben allemaal even tijd nodig om te chillen. Er is zoveel gebeurd de afgelopen weken en deze ochtend, het afscheid, dat is best intens.

Natuurlijk gaan we wel nog even zwemmen en we hebben een lekker middagje zo. Einde dag gaan we naar Finn, die wonen bij ons om de hoek. Finn krijgt Nubia(de opblaasversie) van Jet en ze hebben het zo ontzettend leuk met elkaar, heel bijzonder weer allemaal.

Jet, Finn & Nubia

Leon (de broer van Finn) knuffelt Teun plat en zo ook wij hebben het naar ons zin met zijn ouders. Zij blijven hier wonen en wij zijn heel benieuwd hoe het verder zal gaan met ze. We halen pizza’s en eten rond het zwembad met z’n allen. Wat een mooie laatste avond! Voor de avondklok zijn we weer thuis en Teun slaapt snel, vast met mooie dromen over Nubia 💙

1. Karen:
    5 december 2020
    Wat jammer dat het er alweer opzit. Zo snel gegaan!
  2. Marleen Van Galen:
    5 december 2020
    Benieuwd naar wat Wata Flo is, nou snel maar weer een bakkie! Thanks voor het bloggen superleuk om iedere ochtend tijdens het wakker worden te lezen😘
  3. Ellen Hinloopen:
    5 december 2020
    😇 wat fijn dat het zo goed is gegaan. Kan me voorstellen dat het heftig is afscheid te nemen.😘
  4. Miep:
    5 december 2020
    Oh wat een mooie weken hebben jullie weer gehad
    Fijn om op terug te kijken
    Goede reis terug
  5. Sandra Blijleven:
    5 december 2020
    Heb ik echt gewoon alweer 2 weken zitten lezen. Wat gaat de tijd snel. Tot snel en geniet nog even.
  6. Bregje:
    5 december 2020
    Snif snif....voel m hier.
    Blijf nog even in deze flow!
    Bedankt weer voor t mee mogen maken van jullie prachtige trip, die hopelijk weer zo'n succesvoll effect heeft als 1½ jr geleden. 😘
  7. Simone Van Drunen:
    5 december 2020
    Succes met de terugreis! Best lastig weer om weg te gaan!
  8. Antoinette:
    5 december 2020
    Wat een bijzondere reis weer, jullie nemen veel bagage mee naar huis.
  9. Irma:
    6 december 2020
    Wat mooi om mee te kunnen lezen met jullie avontuur. Goeie reis terug 😘