Day 4, Mosquito’s

23 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Teun was vroeg wakker, besloot zelf z’n bed uit te gaan en op de bank te gaan zitten, hij was blij en  daarmee maakte hij iedereen wakker, zo hadden we wel wat aan de dag om 4.00😉

We hebben bezoek van ongewenste gasten, de mosquito’s houden van ons! Door de vele regen vd laatste tijd, zijn de muggen er in overvloed en schijnbaar hebben ze voorkeur voor het vrouwelijke geslacht.

Het is hier zo relaxed dat we de dag laten ontstaan en wel zien wat er op ons pad komt. Na een hele lange zwemsessie, ontbeten en weer verder gerelaxed. Nog even een kleine tour gemaakt door Jan Thiel.

Jan Thiel

Teun viel meteen in slaap in de auto! Onderweg kwamen we een verse smoothie bar tegen, dat werd de lunch en daarna met boodschappen weer terug naar ons huis.

Fruit Stand

We hebben gesnorkeld en nog een duik genomen in het zwembad. Teun is er niet uit te krijgen, hij is een echte waterrat.

Fun in Sea

Einde dag kregen we bezoek van Wim & Wim, de beste vrienden van de logopediste van Teun. Zij had een pakketje meegegeven voor ze, omdat ze hier sinds kort wonen! Heel gezellig en nog leuke tips gekregen om te gaan doen.

Tot slot uit eten geweest op het strand, altijd lekker & gezellig! We kijken uit naar morgen🐬

Vandaag even een kort blog, valt vast nog genoeg te vertellen de komende 2 weken.

1. Ellen Hinloopen:
    😘 geniet!
  2. Krista:
    23 november 2020
    Dat denk ik ook!! Een dag beschrijving vanaf 4 uur 's ochtends 😱🤣⏰. Wel een gezellig wekkertje!
  3. Miep:
    Klinkt super relaxed
    Op naar de dolfijnen maandag
    Groetjes van ons
  4. Simone Van Drunen:
    23 november 2020
    Ik moest even lezen van de afgelopen 3 dagen. Ja als je net terug bent uit Curaçao is het minder relaxed! Dus geniet daar maar extra!
    Wat een leuke verhalen. Hopelijk is de eerste therapiedag ook zo fijn verlopen. Hopelijk gaat het snel beter met de jetlag en slapen jullie, nou vooral Teun dan, wat langer. Pas maar op met die muggen, ik heb nog steeds vlekken over mijn hele benen ziet er niet uit, dus goede anti jeuk erop!! Heel veel succes verder!