Day 16 & 17, THANKS!

6 december 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

We hebben er nog een heerlijke laatste dag van gemaakt. Zijn wezen ontbijten op het strand. Daarna de koffers gepakt en nog de hele middag gezwommen en gesnorkeld in zwembad & zee.

Last dive

Teun laat in het zwembad weer nieuwe trucs zien, wat kan een kind groeien in zo’n korte tijd! De dolfijntherapie werkt voorlopig nog even door, maar voor nu zijn we al zo blij met wat we hebben gezien.

We hebben nog wat gegeten op Mambo en zo konden we langzaam er naar toe werken dat we weer naar huis moesten. We werden pas om 18.15 opgehaald, Jet had het zwaar met het weggaan. Zij gaf al aan dat we haar in Nederland niet meer hoeven in te schrijven voor de middelbare, omdat we we daar dan toch al wonen😳. Om 21.00 vlogen we en terwijl erbij Jet dikke tranen over haar wangen rolde van het afscheid van het eiland, ging Teun zitten, sloot z’n ogen en was vertrokken tot de landing werd ingezet in Amsterdam! We vlogen over ons huis terug en zmochten ook nog hun schoen zetten omdat we pakjesavond vlogen, erg leuk!

THANKS voor alle lieve berichten die we hebben gekregen, ze zijn allemaal gelezen, maar op deze manier wil ik iedereen in 1x bedanken! Super leuk om bij het wakker worden de reacties te lezen, zowel hier als op facebook.

Onze wens is om alle kinderen die wij op de wachtlijst hebben bij onze stichting zo snel mogelijk te naar het CDTC te laten gaan, zodat ook deze kinderen de dolfijntherapie kunnen ondergaan. Wil je hieraan bijdrage, neem dan een kijkje op de website http://www.support4specials.nl of op Facebook support4specials waar we alle acties ook opzetten🙏🏻

Nogmaals THANKS en voor iedereen een hele mooie decembermaand!

Merry Xmas 💙

Liefs, Hans, Christol, Jet en een knuffel van Teun 🐬

1. Ellis de Boer:
    6 december 2020
    Wat een super mooie ervaring weer. Hoop dat het teun verder helpt met zijn ontwikkeling. ❤
  2. Miep:
    Zo genoten van je blog
    Fijn dat Teun weer zoveel geleerd heeft
    Kus
  3. Sandra Blijleven:
    6 december 2020
    Wat weer een mooie reis. En ik snap jet helemaal. Nog fijne dagen.
  4. Bregje:
    😥...voor 't afscheid
    😍...voor jullie prachtige verhalen
    🥳...dat we jullie bijna weer zien
  5. Cindy Out:
    6 december 2020
    Wat schrijf je toch ontzettend leuk! Echt genoten van je blog! En hoop dat Teun alles wat hij geleerd heeft daar, weer hier in praktijk kan brengen 😍